Ostatnia wizyta: Obecny czas: 28 Mar 2024, 14:23


Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 347 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Organizacyjnie - Marketingowo
PostWysłany: 27 Sie 2020, 18:18 
Uczestnik

Rejestracja: 21 Maj 2014, 19:19
Posty: 388
veynev94 napisał(a):
...
To tak "w skrócie". Słowem- nie jest źle, dobrze też :P Klub daje sobie rok na okrzepięcie, spłatę zobowiązań, następny rok na ostrożne przeobrażenia marketingowe, a za trzy lata przy dobrych wiatrach będziemy stabilnym i zdrowym finansowo klubem, czego wszyscy z pewnością sobie życzymy.

Co do przeobrażenia marketingowego może warto by organizować takie spotkania częściej.

Co do zaległości może mimo wszystko warto uruchomić sprzedaż wirtualnych biletów dla tych którzy chcą wspomóc klub.
Ktoś kiedyś pisał o zbiórce na specjalnym portalu.
Może jakieś spotkania dla potencjalnych sponsorów.


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Organizacyjnie - Marketingowo
PostWysłany: 27 Sie 2020, 20:03 
Początkujący
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Cze 2016, 08:48
Posty: 216
Miejscowość: Mielec
Err44 napisał(a):
veynev94 napisał(a):
...
To tak "w skrócie". Słowem- nie jest źle, dobrze też :P Klub daje sobie rok na okrzepięcie, spłatę zobowiązań, następny rok na ostrożne przeobrażenia marketingowe, a za trzy lata przy dobrych wiatrach będziemy stabilnym i zdrowym finansowo klubem, czego wszyscy z pewnością sobie życzymy.

Co do przeobrażenia marketingowego może warto by organizować takie spotkania częściej.

Co do zaległości może mimo wszystko warto uruchomić sprzedaż wirtualnych biletów dla tych którzy chcą wspomóc klub.
Ktoś kiedyś pisał o zbiórce na specjalnym portalu.
Może jakieś spotkania dla potencjalnych sponsorów.



Pomysłów i chętnych jest wielu.

Bardziej martwi fakt,że już w tym momencie jesteśmy marketingowo i organizacyjnie do tyłu wzgledem EX a Zarząd dalej chce odkładać to w czasie. Żeby nie było za późno.

Kasa na osobę do marketingu przy tej na pensje grajków to kropla ... a może przynieść profity dla Klubu. Nie rozwijajac sie konkurencja nas łyka.

Wiecej odwagi!


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Organizacyjnie - Marketingowo
PostWysłany: 27 Sie 2020, 21:59 
Początkujący

Rejestracja: 10 Lis 2013, 15:53
Posty: 140
Miejscowość: Mielec
veynev94 napisał(a):
Yelon09 napisał(a):
Dobra robota kolego. Czekamy spokojnie na efekty ciężkiej pracy klubu, trzymamy kciuki. Jak duże to zadłużenie?

Dzięki :D Konkretnych kwot nie podano, ale wnioskując po tym, że licencji pierwotnie nie dostaliśmy ze względu właśnie na niespełnienie kryterium braku zaległości wobec pracowników, to sądzę, że w grę wchodzą kilkumiesięczne opóźnienia wobec 4-5 zawodników (bo tam był jeszcze Janoszka i Dobrotka, który dostał kontrakt w Wigrach, ale raczej deczko niższy niż u nas). Pod koniec zeszłego sezonu też był drobny poślizg w wypłatach, liczba sprzedanych karnetów nieco podreperowała budżet, chociaż gdyby nie covid z pewnością wpływy z samych biletów i z dnia meczowego byłyby większe. Do tego dochodzą koszty testów na koronawirusa, które jednorazowo to ok. 50 tys zł, a już dwa takie testy w tym sezonie zostały wykonane.
Podsumowując- ostrożnie licząc pewnie chodzi tu o kilkaset tys. zł.


;) Nie dostaliśmy w pierwszej kolejności licencji przez braki w papierach , a nie przez domniemane zaległości finansowe wobec zawodników to raz! Koszta testów na koronaświrusa pokrywa pzpn ,a nie klub to dwa ! Miasto daje tyle ile jest w umowie to trzy ! ;) Sprzedaż karnetów rzeczywiście pokrywa najpilniejsze potrzeby Klubu bo chyba wszyscy wiedzą ,że kasa Klubu świeciła pustkami!

Tak więc veynev ;) ...... pozdrawiam


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Organizacyjnie - Marketingowo
PostWysłany: 27 Sie 2020, 22:31 
Początkujący

Rejestracja: 19 Sie 2020, 11:08
Posty: 201
Legrand napisał(a):

;) Nie dostaliśmy w pierwszej kolejności licencji przez braki w papierach , a nie przez domniemane zaległości finansowe wobec zawodników to raz! Koszta testów na koronaświrusa pokrywa pzpn ,a nie klub to dwa ! Miasto daje tyle ile jest w umowie to trzy ! ;) Sprzedaż karnetów rzeczywiście pokrywa najpilniejsze potrzeby Klubu bo chyba wszyscy wiedzą ,że kasa Klubu świeciła pustkami!

Tak więc veynev ;) ...... pozdrawiam


Odnośnie testów czy zaległości- relacjonuję to, co zostało powiedziane przez przedstawicieli klubu, a dokładniej Pana Kapinosa i bodaj Andrusiewicza. Testy były opłacane przez PZPN do końca ubiegłego sezonu, przed startem protokół medyczny się nie zmienił, zmieniły się za to zasady finansowania. "Braki w papierach" to właśnie chociażby brak podpisanych ugód z piłkarzami, brak zapłaty na czas Lens, przez co nie wydali nam przed zamknięciem okienka certyfikatu Sadłochy etc. To są fakty- wystarczy spojrzeć do komunikatu Komisji Licencyjnej, żadna wiedza tajemna ;)

Również pozdrawiam :D


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Organizacyjnie - Marketingowo
PostWysłany: 28 Sie 2020, 08:59 
Zaawansowany

Rejestracja: 25 Lis 2013, 13:33
Posty: 614
A Panowie tak z czystej ciekawości - ilu wolontariuszy spośród użytkowników tego forum zgłosiło się do pomocy w klubie podczas tego spotkania?


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Organizacyjnie - Marketingowo
PostWysłany: 28 Sie 2020, 09:30 
Początkujący

Rejestracja: 18 Paź 2016, 22:04
Posty: 235
Jesteśmy kopciuszkiem w ekstraklasie i mam takie wrażenie że oprócz ciężkiej i dobrej pracy ludzi związanych z klubem, zawodników, sponsorów, wsparciu kibiców awansowaliśmy dzięki słabości naszej rodzimej piłki. Bo aby grać na najwyższym poziomie rozgrywkowym w 40 mln europejskim kraju zazwyczaj potrzeba jeszcze czegoś więcej :) Niestety my oprócz wspomnianych wartości i historii nie posiadamy takich podstaw jak możny sponsor, który zapewnia stałe finansowanie od stycznia do grudnia. Nie ma też w naszym mieście dużej bazy biznesowej, mogącej włączyć się w współfinansowanie klubu na tym poziomie rozgrywkowym. Bo nie oszukujmy się, kluby w miastach naszej wielkości w ekstraklasie istnieją tylko dzięki wsparciu dużego głównego sponsora.
Na czym więc możemy się oprzeć aby pozostać na tym poziomie? Zostaje nam jedynie dobre zarządzanie klubem, w tym obszarze można szukać przewag nad słabą konkurencją. Czym takie dobre zarządzanie powinno być? Myślę, że podstawą powinno być szkolenie dzieci i młodzieży na najwyższym poziomie w naszej akademii. Druga sprawa to ogrywanie promowanie tej młodzieży w zespołach juniorskich oraz następnie np. w Stali II. W naszej piłce jest duży problem z przejścia od juniora do seniora i tu ktoś powinien coś wymyślać aby to usprawnić. Akademia nie może obejść się bez skautingu i ściągania z okolicy dobrze zapowiadających się talentów. Żeby kogoś ściągnąć potrzebny jest magnes, mamy ten plus że nasza historia i obecny poziom rozgrywek, infrastruktura predysponuje nas do tego. Jednak potrzeba tu jeszcze zapewnić tym dzieciakom możliwość mieszkania i życia. Znów wracamy do kasy i szukania sponsorów dla akademii.
Oprócz tego podstawy zarządzania to zarządzanie procesami, struktura organizacyjna, procedury etc. Rozumie że obsadzenie dużej ilości ludzi na stołkach nie załatwi sprawy a załatwi nasz budżet. Jednak zaniedbanie takich procesów jak skauting czy marketing to nie jest dobry pomysł. Potrzeba nam kogoś z dużym doświadczeniem w branży aby rozpisał to wszystko na procesy, żeby usystematyzować to od przygotowania do rundy, zarządzanie kadrami, przygotowanie do każdego meczu sportowe i organizacyjne. Aby była struktura organizacyjna, procedury wg. których postępujemy, każdy miał przyporządkowane zadania do wykonania itd. Pozwoli to nam funkcjonować na wysokim poziomie organizacyjnym nawet w przypadku zmian personalnych na każdym stanowisku. I to doradzał bym zarządowi aby wprowadził takie podejście do zarządzania.


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Organizacyjnie - Marketingowo
PostWysłany: 28 Sie 2020, 10:08 
Początkujący

Rejestracja: 19 Sie 2020, 11:08
Posty: 201
jaet napisał(a):
A Panowie tak z czystej ciekawości - ilu wolontariuszy spośród użytkowników tego forum zgłosiło się do pomocy w klubie podczas tego spotkania?


Były pytania ludzi, gdzie można się zaangażować. Nie przyjmują do wolontariatu ze względu na COVID. Najpilniejsze potrzeby są w meczowej "strefie 0", do której dostęp mają tylko przetestowani na koronawirusa i w izolacji sportowej.


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Organizacyjnie - Marketingowo
PostWysłany: 28 Sie 2020, 14:04 
Początkujący

Rejestracja: 29 Sty 2011, 13:42
Posty: 60
Jedna bardzo ważna rzecz, z zawodnikami zdolnymi, którzy mają potencjał na rozwój powinniśmy podpisywać długie kontrakty. Mam na myśli takich zawodników jak np. Żyro. Tu mile widziane byłyby 4 letnie umowy.


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Organizacyjnie - Marketingowo
PostWysłany: 28 Sie 2020, 14:10 
Specjalista

Rejestracja: 21 Sie 2010, 09:54
Posty: 840
Ukassiu18 napisał(a):
Jedna bardzo ważna rzecz, z zawodnikami zdolnymi, którzy mają potencjał na rozwój powinniśmy podpisywać długie kontrakty. Mam na myśli takich zawodników jak np. Żyro. Tu mile widziane byłyby 4 letnie umowy.


Z Nowakiem chcieli na 10 lat podpisać, ale o on chciał na 8 i dlatego odszedł

_________________
Stal Mielec


Góra
   
 
 Temat postu: Re: Organizacyjnie - Marketingowo
PostWysłany: 28 Sie 2020, 14:12 
Początkujący

Rejestracja: 24 Sie 2020, 20:34
Posty: 74
Umowa na 4 lata oznacza od razu wyższą kwotę na umowie. W sensie miesięcznym. Zwłaszcza dla młodego gracza. Stare dziadki chętnie pograją nawet do emerytury za tą samą kasę. Wg mnie dlatego mamy większość umów 2 letnich.


Góra
   
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 347 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 2 godziny


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

stat4u